
Rövid ismertető
A bajnokságot a Assetto Corsa Competizione-val játszuk. Nem lesz elég az alapjáték, az autók miatt rendelkezned kell a “GT4 Pack” DLC-vel is, valamint a pályák miatt az “Intercontinental GT Pack” DLC-vel is.
A verseny egyéniben zajlik. Csapatbajnokság nem lesz.
A verseny 8 különböző helyszínen zajlik, helyszínenként 1 időmérő és 1 verseny lesz.
FIGYELEM:
Ezen a bajnokságon csak a PSL Licenc-el, vagy PSL-ACC-GT4-2020 Licenc-el rendelkező tagjaink vehetnek részt, illetve azok a gtr-masters teljes szervertagsággal rendelkező versenyzők, akik regisztrálták magukat a honlapunkon, jelentkeztek a fórumunkon a bajnokságra és a gtr-masters-nél megkapták a végleges indulási engedélyt!
Szabályzatok
A bajnokságban való részvétellel elfogadod és magadra nézve kötelezően be is tartod a következő szabályzatokban leírtakat:
A szabályzatokat mindenképpen el kell olvasnod, a benne leírtakat meg kell ismerned. Ez a bajnokságban való részvétel alapfeltétele.
Használható autók
Bármely GT4 osztályú autó (GT4 Pack DLC-ben lévők)
FONTOS:
A jelentkezéskor mindenki köteles megadni, hogy milyen autóval indul a bajnokságban, valamint saját rajtszámot kell választania. A versenyzők kötelesek azzal az autóval (és azzal a rajtszámmal) részt venni a bajnokság futamain, amellyel a jelentkezésüket leadták és amellyel az első bajnoki futamukat (annak időmérőjét) elkezdték.
Mindenki köteles más-más rajtszámot használni! Ezt az ACC beépített festés szerkesztőjében az autójára tenni és lehetőség szerint egyéni festést kialakítani.
Amennyiben mégis egy másik versenyző által már lefoglalt rajtszámot szeretnél, akkor neked kell egyeztetned az azt lefoglalóval, hátha neki megfelel más is. Ha sikerül megegyezni, közöljétek a változást a jelentkezés topicban! Természetesen aki lefoglalt már egy rajtszámot, az nem köteles átadni másnak.
Jelentkezés
A fórumban a megfelelő topicban, vagy ide kattintva jelentkezhetsz!
Jelentkezésnél kötelezően megadandó adatok:
– Név
– Autómárka (amivel részt veszel a bajnokságban)
– Rajtszám (amivel részt veszel a bajnokságban)
Szerver
(2019. augusztus 30-tól)
A bajnokság versenyeit a saját szerverünkön futtatjuk. Kéthetenként szombat este (az előző futam vége után) állítjuk át a következő pályára a szervert, amikortól már lehet a saját időbeosztásotoknak megfelelően szabadedzéseket futni, a szerver 24 órán keresztül üzemel.
Amennyiben a köztes hétvégén FunRace szerveződik, akkor az aktuális bajnoki futam után az adott Funrace szabadedzése kezdődik és csak a Funrace vége után indul a következő bajnoki futam szabadedzése.
név: Perfectsim ACC-GT4
jelszó: PSLacc
A bajnoki futamra a jelszó meg fog változni, melyet az aktuálisan használható éves vagy bajnokságra szóló PSL-Licencel rendelkezőknek (csak és kizárólag nekik) a szervezők itt a honlapon közzétesznek!
Verseny-körülmények
A futamok kéthetente szombatonként, 19:30-órás kezdettel rendezzük.
– Időmérő: 20 perc
– Verseny: 60 perc
Időmérő jellemzői:
– Az időmérő virtuális ideje: szombat-15:00
– Nincs időgyorsítás
Verseny jellemzői:
– Teljes körös felvezető
– 1 db. kötelező box-kiállás (csak a gumicsere kötelező)
– Változó időjárás
– A rajt virtuális ideje (óra:perc) a versenynaptár szerint
– Időgyorsítás a versenynaptár szerint
– Verseny előtti várakozási idő: 300 mp.
– Környezet hőmérséklete: 20 fok
(a változó időjárás és az óra:perc függvényében változik)
Tiltott segítségek:
– Ideális ív
– Kormányzás rásegítés
– Automata váltó
Óvás
Lehetőséged van óvásokat leadni a PerFectSim szabályzatban leírtaknak megfelelően.
NE HIRTELEN FELINDULÁSBÓL ÓVJ!
Az óvásokat itt teheted meg: Óvás – topic
bünX mértéke:
20 mp.
Pontozás
Egyéni versenybe az alábbi táblázatban látható pontszámok fognak számítani.
Dobós futamnap szabály:
Az összpontszámba a 8 versenynapból a 6 legjobb versenynap kerül beszámításra!
(A legrosszabb kettő eredménnyel záruló versenynap kiesik)
Pontozás egyéb szabályai:
Az összesített pontszámban egyenlően állók végső helyezései az alábbi módon és sorrendben dőlnek el:
1. Dobott futamokon szerzett pontszámok összessége
2. Megszerzett 1. helyezések
3. Megszerzett 2. helyezések
4. Megszerzett 3. helyezések
5. Megszerzett 4. helyezések
6. …és így tovább
Hely | Pontszám |
1. hely | 25 pont |
2. hely | 22 pont |
3. hely | 20 pont |
4. hely | 18 pont |
5. hely | 16 pont |
6. hely | 14 pont |
7. hely | 12 pont |
8. hely | 11 pont |
9. hely | 10 pont |
10. hely | 9 pont |
11. hely | 8 pont |
12. hely | 7 pont |
13. hely | 6 pont |
14. hely | 5 pont |
15. hely | 4 pont |
16. hely | 3 pont |
17. hely | 2 pont |
18. hely | 1 pont |
Versenynaptár
Táblázat értelmezése:
– Rajt oszlop: A játékban virtuálisan meghatározott idő, amely befolyásolja a hőmérsékletet, napszakot, a nap állásának és így az árnyékok milyenségét
– Gyorsítás oszlop: A játékban a virtuális rajt időpont után milyen gyorsan telik az idő. Például egy 10x-es gyorsítás esetében a virtuálisan 15:00-kor kezdődő (a versenyzők számára a valós időben 1 órás) verseny 10 órán át fut, tehát virtuális idő szerint hajnal 1:00-kor ér véget. Eszerint alakulnak a fényviszonyok menet közben.
Sorsz. | Pálya | Virtuális Rajt | Gyorsítás | Időpont |
1. | Mount Panorama (2019) | 15:00 | 4x | 2020.09.12 19:30 |
2. | Zandvoort (2019) | 15:00 | 10x | 2020.09.26 19:30 |
3. | Kyalami (2019) | 23:00 | 10x | 2020.10.10 19:30 |
4. | Spa (2019) | 15:00 | 4x | 2020.10.24 19:30 |
5. | Zolder (2019) | 10:00 | 10x | 2020.11.07 19:30 |
6. | Brands Hatch (2019) | 02:00 | 24x | 2020.11.21 19:30 |
7. | Monza (2019) | 15:00 | 4x | 2020.12.05 19:30 |
8. | Nürburgring (2019) | 02:00 | 10x | 2020.12.19 19:30 |